Welkom, hoe kunnen wij u helpen ?

IQON bv / Administratieve ondersteuning op uw maat !

Lees meer

Wij zorgen voor uw adminstratieve rompslomp en u runt uw bedrijf !


U bent zelfstandig of u heeft een KMO.
Bepaalde administratieve taken zijn er soms net wat te veel aan.
Hiervoor een bediende in dienst nemen is echter financiëel niet rendabel.

Het is een gekende situatie waar veel ondernemers mee worstelen.

Wij bieden u een flexibele en betaalbare oplossing :
wij ontlasten u van de administratieve taken die u overbelasten
zodat u zich kan concentreren op uw core-business !

Hoe werkt het en wat kost het ?

Wij verzorgen al uw administratie online, u hoeft dus geen werkplek of extra pc te voorzien.
U krijgt uw persoonlijke administratieve assistente zodat u, uw klanten, uw leveranciers of uw personeel steeds dezelfde contactpersoon hebben.

Na een vrijblijvend verkennend gesprek kunnen we samen kijken wat we voor u kunnen betekenen.
U zal verbaasd zijn hoeveel wij u kunnen ontlasten met slechts enkele uurtjes van onze flexibele en efficiënte service per maand.

... en last but not least : onze online administratief tarieven zijn uitermate voordelig : vraag vrijblijvend informatie!

Welke diensten kunnen wij u aanbieden ?



Eigenlijk kan u met elke mogelijke administratieve dienst of handeling bij ons terecht, zolang het maar online uit te voeren is.
Hieronder een overzicht van de meest voorkomende services die wij leveren, maar wij staan open om elke vraag samen te bekijken.

Het doel is dat wij u ontlasten van administratieve zaken zodat u zich kan concentreren op belangrijkere commerciële en uitvoerende taken :
danzij onze ondersteuning heeft u minder administratieve kopzorgen en kan u uw bedrijf efficienter runnen !

Administratieve opvolging

Verwerking en opvolging van emailverkeer, offertes, orders, inkomende en uitgaande facturen,...

Debiteuren-beheer

Opvolgen van betalingen, opmaken en versturen van aanmaningen.

Verzekeringen & opvolging

Optimaliseren van uw verzekeringsportefeuille, indienen en opvolgen van schadegevallen.

Personeelsadministratie

Alle communicatie met uw sociaal secretariaat mbt tot personeelsadministratie : lonen, vakantie, tijdelijke werkloosheid, ontslagen, ...

Voorbereidende boekhouding

Inboeken van inkomende en uitgaande facturen, bankboekjes, btw-aangiftes,... U heeft hiervoor zelfs geen eigen boekhoudpakket nodig!

Boekhouding

Voor de volledige boekhouding (controle btw-aangiftes, balansen, belastingaangifte) werken wij nauw samen met accountantskantoor J&J Malle, maar wij kunnen ook met uw bestaande boekhouder samenwerken.

Referenties


Testimonials


Na een jarenlange samenwerking nog steeds een zeer tevreden klant !

Flexibel, snel, betrouwbaar !
dat vat het voor mij samen !

Zeer vlotte overstap en top ondersteuning.
Dit had ik al veel eerder moeten doen.

Aarzel niet langer en contacteer ons nog vandaag !


IQON bv
Brugstraat 137 / 2L - 2960 St-Job-in-'t-Goor

info@iqon.be

Kantoor +32 3 309 99 99

Saskia +32 486 40 65 67
Guy     +32 468 32 44 22